ARGO - full complete camo
• Υλικό σωλήνα: Αεροναυπηγικό κράμα αλουμίνιου.
• Εξωτερικές διαστάσεις ελλειπτικού σωλήνα: 32.0mm x 40.0mm .
• Σχήμα τομής σωλήνα: Ελλειπτικό.
• Πάχος τοιχώματος σωλήνα: 1.50mm.
• Άνωση: +5.69gr/cm.
• Ερματισμός: Ναι.
• Ύψος/τύπος οδηγού: Τραπεζοειδής ενσωματομένος / 16mm από κέντρο σωλήνα.
• Προστασία σωλήνα: Πλήρως ανoδiωμένη ανά τεμάχιο.
• Χρωματισμός : Silver camo (hand paint).
• Λαβή: Leader argo.
• Προφίλ λαβής: Εξαιρετικά χαμηλό.
• Μηχανισμός: Ανεστραμμένος , full inox, βαρέως τύπου, πρωτοποριακής σχεδίασης. (pin roller system - κατόπιν παραγγελίας)
• Σχοινοπιάστρα: Αμφιδέξια πλευρική.
• Προσαρμογή λαβής στο σωλήνα: Αρσενική.
• Στεγανοποίηση: Με O-rings 25.0 x 4.0. / test 10 bar.
• Grip: Δεξιό, ανατομικό, αντιολισθητικό, προσθαφαιρούμενο.
• Ασφάλεια: Χωνευτή στον υποφυλακτήρα.
• Τακούνι όπλισης: Ανατομικό με αρίστη σκοπευτική εικόνα.
• Κεφαλή: B 32/ oval.
• Τύπος Κεφαλής: Ανοιχτή για 2 περαστά λάστιχα.
• Λάστιχα: 2x 16.0mm / δετά / περαστά.
• Καμπάνα: Δετή / καμπανόσχοινο.
• Βέργα: 7.0mm / Shark fin / μονόφτερη.
• Μουλινέ: Standard plus.
• Νήμα: 1.8mm Polyester .
Η ΑΡΓΩ είναι η ναυαρχίδα και αποτελεί την πιο εξελιγμένη σειρά οπλών της εταιρείας που ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες απαιτητικών κυνηγών που δεν συμβιβάζονται με κοινά σωληνωτά όπλα.
Έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία προς όλες τις παραμέτρους που συνθέτουν ένα ποιοτικό σύνολο σε επίπεδο κατασκευής, εύχρηστης λειτουργίας και βαλλιστικών επιδόσεων. Μελετήθηκε να προσπέρνα προβλήματα και αδυναμίες που παρουσιάζουν τα κοινά σωληνωτά όπλα αλουμινίου ή carbon, όπως έντονη ανάκρουση, παραμορφώσεις, πλευστότητα, η μακρόχρονη αξιόπιστη και άριστη λειτουργία μηχανικών μερών κ.α.
Υποστηρίζεται από την πιο εξελιγμένη και κορυφαία διεθνώς εργονομικά λαβή LEADER ιδιαίτερα χαμηλού προφίλ με αντιολισθητικό, αμφιδέξιο ανατομικό grip, τακούνι όπλισης, οδηγός μειωμένων τριβών, μικροθάλαμοι water balance, αμφιδέξιοι εκτρωπείς νήματος, οπή πολλαπλής χρήσης, κ.α. Συνοδεύεται από τον πιο προηγμένο σχεδιαστικά ανεστραμμένο μηχανισμό σκανδάλης full inox / heavy duty αλλά ελάχιστου βάρους με ευαίσθητη, αποκομμένη από την κασέτα σκανδάλη που δίνει +9,5 cm παραπάνω μήκος όπλισης με απόλυτα λειτουργική αμφιδέξια μηχανική πλευρική σχοινοπιάστρα.
Ορόσημο και σημείο αναφοράς αποτελεί το επαναστατικό (pin roller system - κατόπιν παραγγελίας) που παρακάμπτει όλα τα συνήθη προβλήματα στην κατασκευή, χρήση ,μακροζωία των ήδη υπάρχων σύνθετων και πολύπλοκων συστημάτων που παρεμβάλλονται για την ευαισθησία της σκανδάλης. Προσφέρει μειωμένες τριβές με μηδενικές φθορές στο σημείο επαφής με την βέργα αλλά ταυτόχρονα διανέμει το φορτίο που παραλαμβάνει από την βέργα σε 3 σημεία. Δύο σημεία επαφής στην κασέτα και ένα σημείο στο άγκιστρο το οποίο δέχεται πλέον ένα μικρό μέρος της ασκούμενης πίεσης και όχι το 100% αυτής. Έτσι το άγκιστρο ασκεί πολύ μικρότερη πίεση στο σημείο επαφής με την σκανδάλη με αποτέλεσμα η πίεση που ασκούμε στην σκανδάλη για να απελευθερωθεί η βέργα να είναι πολύ μικρότερη από ένα κλασσικού τύπου ανεστραμμένου μηχανισμού. Η γωνιά κλίσης της οβάλ οπής που εντός της ολισθαίνει ο άξονας εμπλοκής, μειώνει και αντιστρέφει την ροπή στρέψης καθορίζοντας το φορτίο πίεσης που θα εφαρμοστεί στη σκανδάλη. Η έντονη αρνητική κλίση της οβάλ οπής μπορεί ακόμα και να μηδενίσει την ασκούμενη πίεση πάνω στο άγκιστρο και κατ’ επέκταση στην σκανδάλη. Αυτό το σύστημα μας παρέχει το πλεονέκτημα πως απλουστεύεται η κατασκευή χωρίς υποχωρήσεις και εκπτώσεις σχετικά με το ζητούμενο της ευαισθησίας στην σκανδάλη που προκαλείται από το φορτίο πίεσης στο σημείο επαφής με το άγκιστρο καθώς παρακάμπτονται μειονεκτήματα που υπάρχουν σε πολύπλοκα και πιο σύνθετα συστήματα με ράουλα στα σημεία επαφής με την σκανδάλη και με επιπρόσθετα άλλα μέρη που χρησιμοποιούνται στην συναρμογή και λειτουργεία και αποσκοπούν στην ευαισθησία σκανδάλης του μηχανισμού.
Η βαρέως τύπου υδροδυναμική ovality κάννη αλουμινίου αεροναυπηγικού κράματος με ενσωματωμένο οδηγό βέργας υδρολίσθησης, μειωμένων τριβών σε σχήμα τραπέζιο, προσδίδει ακαμψία με ιδανική σχέση βάρους και αρκετά μεγάλης, σχεδόν ουδέτερης θετικής πλευστότητας +5.69 gr/cm. Η ουδέτερη πλευστότητα σε έκδοση βαρέως τύπου σωληνωτού όπλου εκλαμβάνεται από τον χρήστη ως ένα ξεκούραστο, ευκίνητο και δυνατό εργαλείο ψαρέματος. Πλήρης προστασία ανοδίωσης ανά τεμάχιο και όχι ανά βέργα. Το πάχος του τοιχώματος της κάνης περιμετρικά για μεγαλύτερη ακαμψία, είναι ισοπαχή 1.50 mm υπερτερώντας των υπολοίπων.
Η ακαμψία σε συνδυασμό με την απουσία ανάκρουσης, επιτυγχάνει ακρίβεια βολής και κορυφαίες βαλλιστικές επιδόσεις σε απόσταση από την μύτη της βέργας x 5 το μήκος της κάνης. Μεγάλο μέρος της ενέργειας από τα λάστιχα προς την βέργα απορροφάται και χάνεται στην ανάκρουση όταν η μάζα της κάνης και του όπλου γενικά είναι δυσανάλογη του σεταρίσματος. Η ΑΡΓΏ είναι μια σταθερή και στιβαρή εξέδρα εκτόξευσης της βέργας που εγγυάται ακαμψία, με ελάχιστη απώλεια ενέργειας από ανάκρουση. Ανάλογες επιδόσεις με ποιότητα βολής δεν δύναται να πάρουμε από μια κοινή κάνη των 28x1mm αλουμινίου ή carbon 30×2 mm. Για την διατήρηση δυσκαμψίας και εκτός κάνης έχει δοθεί η πρέπουσα προσοχή στα σημεία σύνδεσης λαβής / κεφαλής με την κάνη , από πλευράς υλικών γεωμετρίας και στατικής έτσι ώστε και σε υψηλό φορτίο η παραμόρφωση στα σημεία σύνδεσης είναι σχεδόν μηδενική.
Η ανοιχτού τύπου 2 - οπή κεφαλή έχει ιδιαίτερη κομψή σχεδίαση υδροδυναμικού σχήματος που κάνει την μετακίνηση του όπλου προς κάθε κατεύθυνση μια απλά εύκολη υπόθεση . Τα διπλά περαστά λάστιχα χωνεύονται ανισόπεδα μέσα στο σώμα της σε διαφορετική υψομετρική θέση. Κατά την εκτόνωση τους δεν σπρώχνονται μεταξύ τους, γεγονός το οποίο συμβάλει σε ευκινησία, ευθυβολία, αποφυγή ταλαντώσεων και τριβής μεταξύ των ελαστικών. Ο τραπεζοειδούς σχήματος οδηγός ,εφάπτει την βέργα σε 3 σημεία, προσδίδοντας ολίσθηση με μειωμένες τριβές.
Άξιο μνείας σημείο ο μινιμαλιστικός υψηλής αντοχής σχοινοδηγός που «χωνεύει» το νήμα στο σώμα της κεφαλής αποτρέποντας τις εμπλοκές και ταλαντώσεις κατά το ξετύλιγμα όσο και κατά την μετακίνηση , ενώ παράλληλα το συγκρατεί το νήμα πάντα κοντά στο σώμα της κάνης και δεν επιτρέπει την ανεξέλεγκτη ροή του. Η οπή Bangee βρίσκεται σε κατάλληλο σημείο ώστε να αποτρέπονται εμπλοκές, ταλαντώσεις στα μήκη της πετονιάς φέρνοντας το Bangee στην πλευρική γραμμή της κάνης όπου συνεργάζεται απόλυτα αρμονικά με την σχοινοπιάστρα του μηχανισμού σκανδάλης και του σχοινοδηγού της κεφαλής. Για χρήση on tip βέργας η κεφαλή διαθέτει υποδοχή για την συγκράτηση του φτερού.
Στην βάση του προσαρμόζονται εύκολα όλα τα μουλινέ της εταιρείας.
Παράγεται σε 5 μήκη : 85, 95, 105,115, 130 cm.
Για την ιστορια:
Η Αργώ (Μονήρη Πεντηκόντορος, ιστοφόρο πολεμικό) ήταν το θρυλικό πλοίο της αργοναυτικής εκστρατείας για τον Ιάσονα, κατασκευάστηκε τον 13 αιώνα π.Χ από τον Άργος, γιος του Φρίξου, και των αδερφών του, από τον οποίον πήρε και το όνομα του, Αργώ. Ήταν φτιαγμένο από έλατα του όρους Πηλίου, υπό την καθοδήγηση της θεάς Αθηνάς. Είχε πενήντα κουπιά και στην πρύμνη και η θεά Αθηνά είχε τοποθετήσει ένα κομμάτι από την ιερή ομιλούσα βαλανιδιά των Δοδόνων. Απέπλευσαν από τις Παγασές, το λιμάνι της αρχαίας Ιωλκού , σήμερα Βόλου και έφτασε μέχρι τον Εύξεινο Πόντο για να πάρει το χρυσόμαλλο δέρας.
Το όνομα Αργώ επιλέχτηκε από το πλοίο της αργοναυτικής εκστρατείας που απέπλευσε από το λιμάνι του Βόλου και το οποίο αποτελεί σύμβολο της πόλης καταγωγής μου.
Κουτσογιώργος Πέτρος.
ARGO - full complete camo
• Tube material: Aeronautical aluminum alloy.
• External dimensions of the elliptical tube: 32.0mm x 40.0mm .
• Tube cut shape: Hydrodynamic ovality / elliptic.
• Wall thickness: 1.5mm.
• Buoyancy: + 5,69gr / cm.
• Ballasting: Yes.
• Rail type/height: Trapezium embedded / 16mm from center of pipe.
• Pipe protection: Fully anodized per piece.
• Color: Silver camo (hand paint).
• Handle: Leader - argo.
• Handle profile: Extremely low.
• Mechanism: Inverted , full inox, heavy duty, innovative design. (pin roller system - upon request)
• Line releasse: Ambidextrous horizontal.
• Handle adjustment in the pipe: Male.
• Sealing: With O-rings 25.0 x 4.0. / test 10 bar.
• Grip: Right, anatomic, non-slip, detachable.
• Safety: Recessed in the trigger guard.
• Loading pad: Anatomical with excellent line sight.
• Muzzle: B 32 / oval.
• Muzzle type: Open for 2 circular bands.
• Rubbers: 2x16.0mm / tied, circulars rubbers.
• Wishbone: Tied / wishbone cord.
• Shaft: 7.0mm / Shark fin / single barb.
• Reel: Standard plus.
• Cord: 1.8mm Polyester.
The ARGO is the flagship and the more evolved line of spearguns that the company has to offer that responds to the needs of the demanding hunters that are not satisfied with simple tubular spearguns.
Particular attention has been paid to all parameters that make up a manufactural quality product that is easy-to-use and offers unprecedented ballistic performance levels. It has been studied to overcome the problems and weaknesses of common aluminum or carbon tubular spearguns, such as intense recoil, deformations, buoyancy and offers long-lasting reliability and excellent operation of all its mechanical parts, etc.
It consists of the top international most advanced ergonomic LEADER handle with a particularly low profile with a non-slip, anatomic grip, arming heel, reduced friction spear guide, water balance compartment, ambidextrous monofilament guide (line release), multi-purpose bore, etc.
Accompanied by the most advanced design inverted full inox / heavy duty trigger mechanism with minimal weight and sensitivity. The triggered extends the loading length by +9.5 cm it has an ambidextrous mechanical side fully functional line release. A milestone and benchmark is revolutionary (pin roller system - upon request) ιt offers reduced friction with zero wear at the point of contact with the bar but also distributes the load received from the bar at 3 points. Two contact points at the housing and one point at the hook which now accepts a small part of the pressure exerted and not 100% of it. The hook now has a much lower pressure at the point of contact with the trigger, with the result that the pressure exerted on the trigger to release the shaft is much less than a classic type reverse mechanism.
The angle of inclination of the oval hole which slides inside the engagement shaft reduces and reverses the torque by determining the pressure load to be applied to the trigger. The strong negative inclination of the oval hole can even reset the applied pressure on the line release extension exercised on the trigger. This system gives us the advantage of simplifying the construction without compromises and sacrifices on the trigger sensitivity issue caused by the pressure load at the point of contact with the engagement hook and thus bypasses disadvantages of more complex systems with roller bearings contact with the trigger and with additional components used in the assembly and operation intended regarding the trigger sensitivity of the mechanism.
The heavy-duty hydrodynamic ovality shape barrel made of aluminum alloy with an integrated hydroplaning guide/ rail, reduced friction in the shape of a trapezium, which delivers stiffness with an ideal weight ratio and a fairly large, almost neutral positive buoyancy of +5.69 gr / cm. Neutral buoyancy in a heavy-duty cannon version is perceived by the user as a resilient, agile and powerful fishing tool. Full anodize protection per piece, not per bar. The thickness of the barrel wall perimetrically for greater rigidity is 1.50 mm tall than the remainder.
Stiffness coupled with the absence of recoil, achieves shot precision and top ballistic performance at a distance from the tip of the spear to 5 times the length of the barrel. Much of the energy from the bands to the rod is absorbed and is lost in the recoil when the mass of the barrel and gun is generally disproportionate to the setting. The ARGO is a sturdy and robust rig that guarantees rigidity with minimal energy loss from recoil. Similar performance with shot quality cannot be obtained from a common barrel of 28x1mm aluminum or carbon 30 × 2 mm. In order to maintain stiffness out of barrel too, attention has been given to the grip / muzzle attachment points of the barrel in terms of geometry and static materials, so that at high load the deformation at the connection points is almost zero.
The open type 2– hole muzzle has a particularly elegant hydrodynamic design that makes the movement of the gun in any direction a simple easy task. The double bands are digested un-level in its body in a different position and height, which contributes to agility, responsiveness, avoidance of vibration and friction between them. Inside there is a stainless steel ballast, for precise balance. The trapezoid-shaped spear guide contacts the spear at 3 points, giving hydro-reduction with reduced friction.
Noteworthy is the minimalist high strength line guide that "hugs" the thread into the body of the muzzle while preventing jams and oscillations during unwinding and movement, while keeping the thread always close to the barrel body and preventing uncontrolled flow of. The Bungee hole is positioned to prevent jams, oscillations at the line lengths by bringing the Bungee to the barrel side line where it works perfectly in harmony with the trigger mechanism and the muzzle line guide.
Its base can adopt all the reels that we produce.
Χαρακτηριστικά
Reviews (0)
Σχετικά Προϊόντα